Definice barevnosti

O co jde?

Při práci s barevností logotypu je třeba respektovat její přesný odstín. Firemní barvy jsou kodifikovány pomocí barevné škály PANTONE. Těmto přímým barvám odpovídají soutiskové barvy v systému CMYK a ostatních barevných systémech uvedených.

Jednobarevné provedení logotypu se aplikuje pouze v případě, kdy není možné z technického důvodu reprodukovat barevně.
Povolené podoby jsou pozitivní i negativní.
 

Proč to potřebujete?

  • Necháváte si u nás zpracovat nové logo?
  • A nechcete si připlatit za kompletní logo manuál?
  • Po pár letech se může stát, že již nebudete mít jak dohledat použitou barevnost.
  • Např. si budete chtít nechat vytvořit firemní vizuální styl.
  • Nebo si budete chtít nechat vyrobit propagační materiály ve firemních barvách.
  • V tiskovém centru se Vás budou ptát na přesnou barevnost Vašeho loga.
  • Z tohoto důvodu je dobré mít dokument s těmito informacemi.
 
ZPĚT
Mám zájem o definici barevnosti
Jméno a příjmení
Společnost
Telefon
E-mail
Dotaz
Napište číslicemi "třidvajedna"