FAQ

FAQ Časté dotazy

FAQ

Grafické studio

Co zajišťujeme?

  • Kdo je Vaší konkurencí.
  • Jaký o sobě vytváří veřejný obraz.
  • Jaká je jejich marketingová strategie.
  • Jaké technologie a postupy využívá.
  • Na jaké zákazníky se zaměřuje.
  • Jakým způsobem s nimi komunikuje.
  • V čem si navzájem konkurujete.
  • V čem se od vás konkurence liší.

Čím nám pomůžete?

  • Vy samozřejmě víte nejlépe, jaké jsou specifika Vaší konkurence.
  • My se na to zase dokážeme dívat z jiného hlediska.
  • Dejme naše zkušenosti dohromady a společně dosáhneme lepších výsledků.
  • Budeme rádi za Vaše podněty, názory a informace.
  • Včetně referencí, které se Vám líbí, které Vás oslovily a zaujaly.
  • Které nám umožní lépe naplnit Vaše představy a očekávání.

Proč je to potřeba?

  • Správný odhad cílové skupiny je velmi důležitým nástrojem pro zvolení vhodného grafického stylu
  • Má působit tradičně, solidně a důvěryhodně?
  • Nebo dynamicky, svěže a mladistvě?
  • Jednoduše, minimalisticky, nadčasově?
  • Nebo luxusně, atraktivně, či konzervativně?
  • To vše záleží ná tom, kdo jsou Vaši zákazníci.
  • Nedívejte se proto na to z pohledu líbí/nelíbí.
  • Myslete na své zákazníky.

Čím nám pomůžete?

  • Vy samozřejmě víte nejlépe, jaké jsou specifika Vaší cílové skupiny.
  • My se na to zase dokážeme dívat z jiného hlediska.
  • Dejme naše zkušennosti dohromady a společně dosáhneme lepších výsledků.
  • Budeme rádi za Vaše podněty, názory a informace.
  • Včetně referencí, které se Vám líbí, které Vás oslovily a zaujaly.
  • Které nám umožní lépe naplnit Vaše představy a očekávání.

O co jde?

ři práci s barevností logotypu je třeba respektovat její přesný odstín. Firemní barvy jsou kodifikovány pomocí barevné škály PANTONE. Těmto přímým barvám odpovídají soutiskové barvy v systému CMYK a ostatních barevných systémech uvedených.

Jednobarevné provedení logotypu se aplikuje pouze v případě, kdy není možné z technického důvodu reprodukovat barevně. Povolené podoby jsou pozitivní i negativní.

Proč to potřebujete?

  • Necháváte si u nás zpracovat nové logo?
  • A nechcete si připlatit za kompletní logo manuál?
  • Po pár letech se může stát, že již nebudete mít jak dohledat použitou barevnost.
  • Např. si budete chtít nechat vytvořit firemní vizuální styl.
  • Nebo si budete chtít nechat vyrobit propagační materiály ve firemních barvách.
  • V tiskovém centru se Vás budou ptát na přesnou barevnost Vašeho loga.
  • Z tohoto důvodu je dobré mít dokument s těmito informacemi.

Logo manuál / grafický manuál

Součástí tvorby loga je logo manuál, příručka, která definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury. Udržuje tak přesné povědomí o značce ve vztahu k zákazníkům.

Logo manuál obsahuje

  • definice barevnosti CMYK, PANTONE, RGB
  • černobílá varianta
  • ochranná zóna
  • minimální velikost loga
  • zakázané varianty
  • pravidla aplikace sloganu (claimu)
  • definice firemních písem
  • síťový rozkres
  • aplikace na barevném pozadí
  • aplikace na fotografii
  • tvarové varianty symbo / lubarevné varianty symbolu
  • kombinace s jinými značkami
  • definice světelné logo / gavírované logo / řezaná grafika
FAQ

WWW studio

Grafický návrh webu obsahuje kompletní zpracování grafického designu celého webu, grafický návrh 3 typových stránek homepage, základní grafický styl pro další stránky, návrh bannerů a doprovodných symbolů, přehled fotografií, produktů a výrobků, úprava zaslaných podkladů a velikosti fotografií, úprava velikosti a barevnosti logotypů. Více informací dostáváte v úvodním e-mailu.

Interaktivními prvky jsou myšleny dynamické efekty na webu - např. grafika, tlačítka a obrázky reagující na Váš pohyb myši. Patří sem různé vyjížděcí pop-up prvky, počítadla a další vychytávky. Pokud je web dynamický, vytváří interakci s návštěvníkem (UX - User Experience ), která pozitivně ovlivňuje délku setrvání návštěvníka na webu a zvyšuje jeho zájem. A tím i pravděpodobnost konverze návštěvníka na zákazníka.

Dnešní doba je charakteristická neustálým zrychlováním. Jistě nám dáte za pravdu, že málokdo z nás má čas a prostor na pročítání předlouhých odstavců. Hlavním úkolem infografiky je usnadnit čtenářům pojmout různé druhy informací. Použitím vizuálně zajímavých prvků, zvýrazněním a postupným dávkováním informací umožňuje infografika upozornit na ty nejdůležitější informace tak, aby si jich každý všimnul a zapamatoval.

O co jde?

Díky službám Google Maps Vám nabízíme možnost vytvoření vlastní Google mapy, která bude odpovídat grafickému a barevnému řešení Vašeho nového webu. Mapy, kromě přizpůsobení vzhledu, dále umožňují i umístění interaktivních bodů na mapě.

Například lze pomocí různých ikonek vyznačit na mapě Vaše zákazníky, partnery, dodavatele apod. Body zájmu na mapě se vkládají pomocí GPS bodů, můžete tak označit naprosto přesná místa. Například sídlo Vaší firmy.

O co jde?

Call to action prvky - tedy tlačítka "Mám zájem o" a "Chci" jsou nejdůležitějšími nástroji pro vytvoření zákaznické konverze. A tedy i hlavním smyslem při tvorbě nového webu. Aby byla tlačítka funkční a co nejefektněji plnila svůj účel - velmi záleží na jejich barevnosti, kontrastu k pozadí, umístění, sdělení atd.

Proč je to potřeba?

Tlačítka obvykle směřují do objednávkového formuláře, který umožní zákazníkovi objednat službu, případně zjistit více informací.

Někdy jsou však weby pouze prezentační, takže call to action prvky pro Vás nemají význam. Nebo byste naopak kapacitně nezvládali na konverzi zákazníků adekvátně reagovat. Neváhejte proto sdělit, jaký účel potřebujete, aby call to action prvky plnily.

Responzivní design zaručuje optimalizované zobrazení webových stránek na různých zařízeních (mobilní telefony, tablety aj.) S responzivním designem se musí počítat již u grafického návrhu webu, kde se určí prioritní elementy k zobrazení na menších obrazovkách.

Co je to redakční systém?

Redakční systém je software, který slouží pro správu obsahu a tvorbu webových stránek nebo blogu. Redakční systémy se používají taktéž pro správu příspěvků, diskusí , produktů, dokumentů, komentářů, pro publikování obrázků nebo videí, případně lze v rámci redakčního systému určovat práva jednotlivým uživatelům.

Součástí našich webů může být redakční systém, který slouží ke snadné správě obsahu a struktury webu. Systém je navržen s ohledem na snadné a intuitivní ovládání, proto i počítačový laik dokáže se systémem pracovat.

Jelikož se jedná o software vyvinutý našimi programátory, jsme schopni CMS upravit a přizpůsobit Vašim požadavkům.

Video návod jak používat redakční systém zde.

Možnosti redakčního systému

  • přihlášení na základě jména a hesla / změna a nastavení
  • účet pro samostatného uživatele (jméno+heslo - možnost změny)
  • kompletní editace menu + obsahu stránek včetně kontaktů
  • přehled kategorií – zobrazení – přehled – úprava
  • přehled produktů a výrobků – zobrazení – přehled – úprava
  • vkládání vlastního obsahu, obrázků, dokumentů a odkazů na stránky
  • kontaktní formulář - kompletní přehled vložených dotazů
  • vkládání novinek / aktualit / články
  • FAQ / diskuse

Jak to funguje?

Úspěšně jsme vytvořili a optimalizovali desítky jazykových mutací pro světové vyhledávače v angličtině, němčině, ruštině, francouzštině, italštině a dalších jazycích světa.

Jazykové mutace vytváříme na samostatné doméně. Např.: http://www.xyz.com/ Včetně překlopení redakčního systému s kompletní funkčností a úpravou zdrojového kódu ( i URL adres) pro daný jazyk.

Z hlediska zpracování zakázky je postup následující: vytvoření kompletního webu v jednom jazyce, spuštění webu, následné vytvoření jazykykových mutací, vzájemné propojení všech webů.

Proč vlastní domény?

  • Pro každou jazykovou mutaci je potřeba objednat a zaplatit vlastní doménu a webhosting.
  • Hlavní výhodou je možnost SEO optimalizace pro zahraniční trhy a kompletní supervize nad obsahem. Níže uvádíme několik příkladů pro představu:
  • Japonsko - Yahoo.jp
  • Čína - Baidu.com
  • Rusko - Yandex.ru
  • Itálie - Libero.it
  • Slovensko - Zoznam.sk
  • Německo - Google.de

Co nabízíme?

Používáte k propagaci na internetu sociální sítě? Pokud máte založené profily, nabízíme Vám možnost propojení webu s Vašimi účty.

Pokud sociální sítě aktivně nepoužíváte, ale máte zájem o propojení...
Standardně Vám v rámci této služby nabízíme založení firemního facebookového účtu se základním nastavením stránky a naplněním obsahu v grafickém stylu nového webu = úvodní obrázek, profilový obrázek a několik příspěvků.*

Nezabýváme se tvorbou obsahu na sociálních sítích

*V případě zájmu o aktivní používání Vašeho firemního profilu na Facebooku nastavíme správcem účtu oprávněnou osobu z Vaší firmy - následný obsah si již můžete přidávat a spravovat sami.

Co to je?

Sledovací kód Google Analytics umožňuje analyzovat chování návštěvníků a jejich pohyb, délku setrvání na webu atd. Pomocí Google Analytics můžete také sledovat nárůst návštěvnosti související s novým webem a SEO optimalizací.

Jak to funguje?

Pokud již máte existující web s vlastní doménou, pravděpodobně již máte také založený Google Analytics účet a Váš sledovací kód měří návštěvnost a chování zákazníků na webu. V rámci redesignu stávajícího webu je zajištěno plynulé pokračování tohoto měření.

V případě zcela nového webu (na nově vzniklé doméně) dojde k založení nového Google Analytics účtu a nahrání sledovacího kódu na stránky webu. Vy sami určíte, kdo budou osoby s oprávněným přístupem k tomuto účtu.

UX (user experience)

Co je součástí?

  • analýza cílové skupiny
  • analýza uživatelské zkušenosti
  • analýza identity firmy/produktu
  • analýza daného odvětví a konkurence

UI (user interface)

Co je součástí?

  • záruka souladu mezi funkčností a designem
  • navržení přehledné orientace a struktury
  • analýza pohybu návštěvníků na webu
  • analýza responsivního zobrazení
  • dosažení konverzních cílů
FAQ

Video studio

Renderování, běžně používaná i anglická varianta slova rendering, je exportování reálného obrazu (v našem případě i videa) na základě počítačového modelu, nejčastěji 3D. Rendering obsahuje v závislosti na softwaru mnoho parametrů a nastavení, kterými lze ovlivnit konečný vzhled finálního obrazu.

  • Zajistíme umístění hotového videa na internet
  • včetně založení firemního účtu na platformách typu youtube apod. 

Lokalita

  • Vytipujeme a dohodneme natáčení na vhodné lokalitě.
  • Lokalitu vždy volíme tak, aby perfektně podtrhla atmosféru videa.

Obsazení

  • Zajistíme do videa vhodné herecké profesionály.

Český komentář

  • Rádi byste měli ve videu mluvený komentář?
  • Spolupracujeme se zkušenými profesionáli, jejichž hlasy dost možná již znáte z rádia.

Cizojazyčný komentář

  • Video jím na Vaše přání rádi opatříme v jakémkoliv jazyce.

  • Pokud víte, že ne vždy půjde video pustit se zvukem, připravíme Vám k němu i titulky, které předáme v potřebných formátech.
  • Rádi Vám dale poradíme s jejich užívání.
  • Titulky jdou vytvořit k jakémukoliv videu i dodatečně.

  • Rádi si vyslechneme Vaše požadavky
  • vytvoříme Vám zajímavý scénář na míru
  • Vámi zvolenou variantu dle vašich připomínek rozpracujeme do finální podoby
  • po jejím odsouhlasení z vaší strany se pouštíme do realizace projektu. 

1 natáčecí den

  • Jeden natáčecí den, tolik většinou potřebujeme pro pořízení veškerých záběrů.
  • Jedná se standardně o firemní, výrobní a produktová videa ve finální délce do 2:00 min, ve kterých neučinkují herci.
  • Reklamní videa nebo náborové kampaně pro svoji realizační náročnost vyžadují dva až tři natáčecí dny.

2 natáčecí dny

  • Při náročnějším projektu rozdělíme natáčení do dvou natáčecích dní, vyjímečně tří.
  • Jedná se na příklad o reklamní video, ve kterém vystupují herci.

Tvorba 2D / 3D animace loga

  • Máte už vlastní promo video, ale pořád mu něco chybí?
  • Hledáte pomyslnou třešničku na dortu, která by dodala Vašemu videu šmrnc?
  • To chce kvalitní intro, neboli animaci logotypu od 321 Creative Crew.
  • Ať už potřebujete animaci logotypu pro vytvoření reklamního spotu, webové stránky nebo televizní reklamy - obraťte se na nás!

Produktová vizualizace

  • KDYŽ FOTOGRAFIE PROSTĚ NESTAČÍ
  • Plánujete představit investorům nebo klientům nově vznikající projekt nebo produkt, ale zatím máte pouze vizi a technické výkresy?
  • Investoři a klienti budou ale chtít víc než jen nápady a skicy.
  • Budou chtít vidět hotový produkt a budou chtít vidět seriózní prezentaci.
  • Naše fotorealistické produktové vizualizace Vám pomohou přesvědčit jakéholiv potenciálního investora či zákazníka a vzbudit v něm zájem o Váš výrobek - napište nám!

Co to je?

  • Rozlišení ve 4K nabízí ještě o něco lepší, obrazově detailnější a kvalitnější formát.
  • Samotné označení 4K značí počet jednotlivých pixelů horizontálního uspořádání - odpovídající počtu zhruba 4 000 bodů.

Co to je?

  • Natáčení v HD kvalitě je bráno za standard a export formátu je vždy řešen se zákazníkem individuálně.
  • Jeho název vychází z horizontálního rozlišení 4000 px (pixelů) standard 3840x2160 px
  • Nejčastěji použitá rozlišení v poměru 16:9

Vytvoření hudebního doprovodu

Specializujeme se na tvorbu firemních a produktových videí, která kombinujeme s 3D animací, leteckými záběry, podmanivou hudbou a motion doprovodnou grafikou.

Hudba na míru

  • výběr vhodného hudebního doprovodu,
  • zakoupení hudební licence pro užití,
  • zakomponování hudby do videa,
  • vytvoření hudby na míru.

Motion grafika

  • Jde o přechod mezi statickou grafikou a animací.
  • Jedná se o grafiku vloženou do reálných záběrů.
  • Elementy původně statické jsou rozhýbány a často navíc ozvučeny.
  • Video a pohyblivý obraz, který dominuje v audiovizuální propagaci v posledních letech nahrává fenoménu „pohyblivé grafiky“.

Doprovodná grafika

Motion graphic design se stal přirozenou součástí grafického designu a je používán téměř ve všech formách audiovizuální propagace. Rozhýbané popisky, titulky i obyčejné texty dostávají život.

O co jde?

Postprodukce videa je nejdůležitější část procesu filmové výroby, která začíná ihned po dokončení natáčení. Jak to probíhá se můžete podívat v tomto ukázkovém videu.

Co to obsahuje?

  • Střih videa (compositing) - třídění / výběr záběrů - hrubý střih
  • Hudební podklad a zvukové efekty
  • Finální střih videa dle hudby
  • Motion grafika a texty - přidání loga, textů apod.
  • Barvení obrazu - barevné korekce obrazu
  • Finální render / export - upload na vimeo (nejčastěji MOV nebo MP4 s kodekem h264)

O co jde?

Střih videa je další částí procesu filmové výroby, která začíná ihned po dokončení natáčení.

Co to obsahuje?

  • střih videa (compositing) - třídění / výběr záběrů - hrubý střih,
  • hudební podklad a zvukové efekty,
  • finální střih videa dle hudby,
  • motion grafika a texty - přidání loga, textů apod.,
  • barvení obrazu - barevné korekce obrazu,
  • finální render / export - upload na vimeo (nejčastěji MOV nebo MP4 s kodekem h264).

Natáčecí den

  • Natáčení videa v sídle klienta.
  • Natáčení videa dle předem určené lokace i mimo ČR.
  • Doprava včetně zajištění profesionální techniky.
  • Pořízení kompletních záběrů.

Technika

  • Panasonic Lumix DMC-GH4
  • stativ
  • slider
  • světla
  • sada objektivů
  • fly cam

Dopravné

  • 3 Kč/km (mimo Brno, Praha)