Společnost Prabos plus a.s. je český výrobce obuvi s tradicí sahající až do roku 1860. Specializují se nejenom na pracovní, armádní a loveckou obuv.
Jejich specializací je zejména lehká turistická a treková obuv vhodná do českých a slovenských hor. Součástí nového rozvoje značy je i nová kolekce trendy městská obuvi. Vytvořili jsme jim imageový grafický návrh nového e-shopu se zaměřením na propragaci Ambasadorů a jejich jedinečnou nabídku vytovření Boty na míru.
Unie grafického designu ČR
Od roku 2014 jsme členové Unie grafického designu ČR (profesní sdružení grafických designérů a typografů České republiky), jelikož nám není lhostejná budoucnost našeho oboru.
UGD aktivně propaguje grafický design a principy zdravé spolupráce mezi designéry a jejich klienty. Pomocí přednášek, seminářů a článků v tisku a na internetu se dělí o své zkušenosti, názory a o informace, aktivně vstupuje do diskusí o dalším směřování naší profese.
Účastníme se debat o oborových výběrových řízeních a veřejných soutěžích a nabízíme pomocnou ruku při jejich organizování, ať už prostřednictvím osvětových článků, nebo přímých konzultací se zadavateli, kteří se na nás obracejí.
Jsme grafické studio a digitální agentura, která pomáhá firmám udržet tempo s inovacemi v digitální komunikaci a grafickém designu. Specializujeme se na tvorbu logotypů, vytvoření vizuální identity a přípravu firemních tiskovin, jako jsou katalogy, brožury a výroční zprávy.
Jsme odborníci na marketingovou komunikaci se stávajícími i novými zákazníky včetně strategického plánování. Podíleli jsme se na stovkách projektů pro více, jako 350 zákazníků. Při realizaci nového projektu neděláme rozdíl mezi velkým a malým klientem. Jsme hrdí na to, že můžeme pracovat pro značky, které tu byly i za našich dědů a dávat tvář těm, které tu budou i po nás.
Marketingové poradenství
Registrace ochranné známky
Předtisková příprava
Výroba a zajištění produkce
Příprava manuálů
Profesionální překlady
Právní poradenství
Nejčastější otázky a odpovědi
Základní příručka, která definuje práci s logem se nazývá logo manuál. Design manuál řeší především práci s doprovodnou grafikou (grafickým prvkem), který je aplikován v rámci jednotné grafické identity. Spojením těchto dvou manuálů vzniká grafický manuál.
Logo manuál
Součástí tvorby loga je logo manuál, příručka, která definuje základní varianty použití nového loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury.
definice světelné logo / gavírované logo / řezaná grafika
Design manuál
Narozdíl od logo manuálu samotný design manuál řeší především práci s grafickým prvkem, který je aplikován v rámci jednotné grafické identity (corporate identity). Design manuál je především prvním krokem k systematickému budování jednotného vizuálního stylu. Správné používání loga a corporate identity působí na klienty i zaměstnance uceleně a zaručuje tím jednotné vystupování, které buduje profesionální image a důvěryhodnost služeb i produktů.
PÍSMA
Definice firemního písma
Primární font
Systémový font (pro elektronickou komunikaci
Definice textových bloků a nadpisů
Definice barevnosti textu na pozadí
FOTOGRAFIE
Pravidla pro výběr fotografií
INFOGRAFIKA
Definice stylu ikon
Definice barevnosti ikon
Ukázka navržené sady ikon
Definice grafu
Definice tabulky
KORPORÁTNÍ MATERIÁLY
Definice vizitka
Definice Hlavičkový papír plná verze DOC
Definice Hlavičkový papír zkrácená verze
Definice obálka DL
Definice sloha s chlopní A4
Definice poznámkový blok A4
Ukázka navržené tiskoviny
Ukázka powerpoint PPT
Ukázka rollup
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
Profil Facebook
Profil Instagram
Profil LinkedIn
Profil Twitter
Příspěvky na FB/IG
DIGITÁLNÍ KOMUNIKACE
Emailový podpis
Emailový podpis s bannerem
Banner
Newsletter textový
Newsletter s fotografií
OSTATNÍ
Faktura
Smlouva
Razítko
Rollup
Polep vozového parku řezaná grafika
Polep vozového parku celopolep
Firemní trička / košile
Grafický manuál
Spojením těchto dvou manuálů (logo manuálu a design manuálu) vzniká grafický manuál.
Při práci s barevností logotypu je třeba respektovat její přesný odstín. Firemní barvy jsou kodifikovány pomocí barevné škály PANTONE. Těmto přímým barvám odpovídají soutiskové barvy v systému CMYK a ostatních barevných systémech.
Jednobarevné provedení logotypu se aplikuje pouze v případě, kdy není možné z technického důvodu reprodukovat barevně. Povolené barevné podoby jsou pozitivní i negativní.
Proč to potřebujete?
Necháváte si u nás zpracovat nové logo?
A nechcete si připlatit za kompletní logo manuál?
Po pár letech se může stát, že již nebudete mít jak dohledat použitou barevnost.
Např. si budete chtít nechat vytvořit firemní vizuální styl.
Nebo si budete chtít nechat vyrobit propagační materiály ve firemních barvách.
V tiskovém centru se Vás budou ptát na přesnou barevnost Vašeho loga.
Z tohoto důvodu je dobré mít dokument s těmito informacemi.
Než začneme společně tvořit nový projekt vše si na začátku promyslíme a pečlivě naplánujeme. Využíváme analytické nástroje, které nám pomohou při strategickém rozhodování a rešerši
Kdo je Vaší konkurencí.
Jaký o sobě vytváří veřejný obraz.
Jaká je jejich marketingová strategie.
Jaké technologie a postupy využívá.
Na jaké zákazníky se zaměřuje.
Jakým způsobem s nimi komunikuje.
V čem si navzájem konkurujete.
V čem se od vás konkurence liší.
Čím nám pomůžete?
Vy samozřejmě víte nejlépe, jaké jsou specifika Vaší konkurence.
My se na to zase dokážeme dívat z jiného hlediska.
Dejme naše zkušenosti dohromady a společně dosáhneme lepších výsledků.
Budeme rádi za Vaše podněty, názory a informace.
Včetně referencí, které se Vám líbí, které Vás oslovily a zaujaly.
To nám umožní lépe naplnit Vaše představy a očekávání.
Spolupráce se společností 321 byla naprosto bezproblémová. Vyvinout a schválit logo, design manuál a spustit web institutu SYRI ve dvou měsících a vysoké kvalitě je naprosto výjimečný výsledek.
Pro 321 Creative Crew jsme byli bezpochyby velice náročným zákazníkem. Během natáčení i následné postprodukce jsme je vystavili celé řadě nečekaných výzev, které však zvládli na jedničku. Proto jsme si je vybrali i pro tvorbu našeho dalšího videa, které se natáčelo v prostorech s přísně kontrolovanou čistotou.
Ing. Monika Šemberová
Marketing specialist, SANELA spol. s r. o.
Řekli o nás
Po několika letech jsme potřebovali zhotovit nové firemní a především reklamní video. Firmu 321 Creative Crew jsme si našli na internetu a již od první komunikace nás přesvědčili, že jsme zvolili správně.
Když jsme se letos v březnu rozhodovali, jestli se pustíme do projektu nových kariérních stránek a kariérního videa, ani ve snu nás nenapadlo, že v listopadu budeme pozváni do Prahy na slavnostní přebírání ocenění Recruitment Academy Awards, a to rovnou v obou soutěžních kategoriích - "Nejlepší kariérní stránky roku" a "Nejlepší kariérní video roku".
Monika Němcová
HR Manager Westrock Packaging Systems Svitavy, s.r.o.
Řekli o nás
Ráda bych s Vámi sdílela pozitivní dojmy ze spolupráce s Vašimi kolegy. Jsem přesvědčená, že víte, s jakými profíky spolupracujete, přesto si myslím, že když je něco super, je potřeba to ocenit.