Výběrové řízení vizuální identity
Tvorba loga

Výběrové řízení
vizuální identity

Účastnili jsme se výběrového řízení na dodavatele nového loga a vizuální identity pro město Ústí nad Labem. Město sevřené v údolí Labe nabízí spousty zajímavých cestovatelských zážitků. 
Výběrové řízení vizuální identity

Rodiny s dětmi ocení zoologickou zahradu, zrcadlové bludiště, modelová kolejiště nebo hrad Střekov, na obdivovatele moderní architektury čeká Mariánský most, stavební kuriozity zastupuje kostel se šikmou věží.

I přesto, že nebyl náš návrh tím vybraným, nezoufáme, protože je vidět, že zvolený design vychází z totožné myšlenky a tedy víme, že naši grafici byli na správné cestě.

Vítězný návrh si můžete prohlédnout zde: https://www.font.cz/design/usti-nad-labem-predstavuje-novy-vizualni-styl.html

Výběrové řízení vizuální identity
Výběrové řízení vizuální identity
Soutěž byla vyhlášena jako otevřená, dvoufázová, v 1. fázi anonymní, v 2. fázi neanonymní. Soutěžní návrhy byly hodnoceny odbornou porotou. Cílem soutěže bylo sjednotit a systematizovat vizuální identitu statutárního města Ústí nad Labem včetně jeho městských obvodů, vybraných příspěvkových organizací a akciových společností města, posílit a zvlídnit komunikaci zejména směrem k občanům a návštěvníkům města.

Výsledkem soutěže je vizuální styl, který není pouhým logem, ale logickým a komplexním systémem utvářejícím jednotnou vizuální identitu Ústí nad Labem. Cílem soutěže bylo vytvořit grafický manuál pro aplikaci nového vizuálního stylu a zajistit praktický nástroj pro jeho celkovou implementaci.