FAQ Grafické studio

Analýza cílové skupiny

Proč je to potřeba?

  • Správný odhad cílové skupiny je velmi důležitým nástrojem pro zvolení vhodného grafického stylu
  • Má působit tradičně, solidně a důvěryhodně?
  • Nebo dynamicky, svěže a mladistvě?
  • Jednoduše, minimalisticky, nadčasově?
  • Nebo luxusně, atraktivně, či konzervativně?
  • To vše záleží ná tom, kdo jsou Vaši zákazníci.
  • Nedívejte se proto na to z pohledu líbí/nelíbí.
  • Myslete na své zákazníky.

Čím nám pomůžete?

  • Vy samozřejmě víte nejlépe, jaké jsou specifika Vaší cílové skupiny.
  • My se na to zase dokážeme dívat z jiného hlediska.
  • Dejme naše zkušennosti dohromady a společně dosáhneme lepších výsledků.
  • Budeme rádi za Vaše podněty, názory a informace.
  • Včetně referencí, které se Vám líbí, které Vás oslovily a zaujaly.
  • Které nám umožní lépe naplnit Vaše představy a očekávání.
Grafické studio

FAQ Grafické studio

Co zajišťujeme?

  • Kdo je Vaší konkurencí.
  • Jaký o sobě vytváří veřejný obraz.
  • Jaká je jejich marketingová strategie.
  • Jaké technologie a postupy využívá.
  • Na jaké zákazníky se zaměřuje.
  • Jakým způsobem s nimi komunikuje.
  • V čem si navzájem konkurujete.
  • V čem se od vás konkurence liší.

Čím nám pomůžete?

  • Vy samozřejmě víte nejlépe, jaké jsou specifika Vaší konkurence.
  • My se na to zase dokážeme dívat z jiného hlediska.
  • Dejme naše zkušenosti dohromady a společně dosáhneme lepších výsledků.
  • Budeme rádi za Vaše podněty, názory a informace.
  • Včetně referencí, které se Vám líbí, které Vás oslovily a zaujaly.
  • Které nám umožní lépe naplnit Vaše představy a očekávání.

Proč je to potřeba?

  • Správný odhad cílové skupiny je velmi důležitým nástrojem pro zvolení vhodného grafického stylu
  • Má působit tradičně, solidně a důvěryhodně?
  • Nebo dynamicky, svěže a mladistvě?
  • Jednoduše, minimalisticky, nadčasově?
  • Nebo luxusně, atraktivně, či konzervativně?
  • To vše záleží ná tom, kdo jsou Vaši zákazníci.
  • Nedívejte se proto na to z pohledu líbí/nelíbí.
  • Myslete na své zákazníky.

Čím nám pomůžete?

  • Vy samozřejmě víte nejlépe, jaké jsou specifika Vaší cílové skupiny.
  • My se na to zase dokážeme dívat z jiného hlediska.
  • Dejme naše zkušennosti dohromady a společně dosáhneme lepších výsledků.
  • Budeme rádi za Vaše podněty, názory a informace.
  • Včetně referencí, které se Vám líbí, které Vás oslovily a zaujaly.
  • Které nám umožní lépe naplnit Vaše představy a očekávání.

O co jde?

ři práci s barevností logotypu je třeba respektovat její přesný odstín. Firemní barvy jsou kodifikovány pomocí barevné škály PANTONE. Těmto přímým barvám odpovídají soutiskové barvy v systému CMYK a ostatních barevných systémech uvedených.

Jednobarevné provedení logotypu se aplikuje pouze v případě, kdy není možné z technického důvodu reprodukovat barevně. Povolené podoby jsou pozitivní i negativní.

Proč to potřebujete?

  • Necháváte si u nás zpracovat nové logo?
  • A nechcete si připlatit za kompletní logo manuál?
  • Po pár letech se může stát, že již nebudete mít jak dohledat použitou barevnost.
  • Např. si budete chtít nechat vytvořit firemní vizuální styl.
  • Nebo si budete chtít nechat vyrobit propagační materiály ve firemních barvách.
  • V tiskovém centru se Vás budou ptát na přesnou barevnost Vašeho loga.
  • Z tohoto důvodu je dobré mít dokument s těmito informacemi.

Logo manuál / grafický manuál

Součástí tvorby loga je logo manuál, příručka, která definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury. Udržuje tak přesné povědomí o značce ve vztahu k zákazníkům.

Logo manuál obsahuje

  • definice barevnosti CMYK, PANTONE, RGB
  • černobílá varianta
  • ochranná zóna
  • minimální velikost loga
  • zakázané varianty
  • pravidla aplikace sloganu (claimu)
  • definice firemních písem
  • síťový rozkres
  • aplikace na barevném pozadí
  • aplikace na fotografii
  • tvarové varianty symbo / lubarevné varianty symbolu
  • kombinace s jinými značkami
  • definice světelné logo / gavírované logo / řezaná grafika

Unie grafického designu ČR


Od roku 2014 jsme členové Unie grafického designu ČR (profesní sdružení grafických designérů a typografů České republiky), jelikož nám není lhostejná budoucnost našeho oboru. UGD aktivně propaguje grafický design a principy zdravé spolupráce mezi designéry a jejich klienty. Pomocí přednášek, seminářů a článků v tisku a na internetu se dělí o své zkušenosti, názory a o informace, aktivně vstupuje do diskusí o dalším směřování naší profese.

Účastníme se debat o oborových výběrových řízeních a veřejných soutěžích a nabízíme pomocnou ruku při jejich organizování, ať už prostřednictvím osvětových článků, nebo přímých konzultací se zadavateli, kteří se na nás obracejí.

Služby grafického studia


Než začneme společně tvořit nový projekt vše si na začátku promyslíme a poctivě naplánujeme. Jsme odborníci na marketingovou komunikaci se stávajícími i novými zákazníky včetně strategického plánování. Za posledních třináct let naší práce jsme se podíleli na stovkách projektů pro více, jako 350 zákazníků. Registrace nové značky a získání mezinárodní ochranné známky je pro nás standardem.

- Marketingové poradenství
- Registrace ochranné známky
- Předtisková příprava
- Výroba a zajištění produkce
- Příprava manuálů
- Profesionální překlady
- Právní poradenství