FAQ WWW studio

Call to action prvky

O co jde?

Call to action prvky - tedy tlačítka "Mám zájem o" a "Chci" jsou nejdůležitějšími nástroji pro vytvoření zákaznické konverze. A tedy i hlavním smyslem při tvorbě nového webu. Aby byla tlačítka funkční a co nejefektněji plnila svůj účel - velmi záleží na jejich barevnosti, kontrastu k pozadí, umístění, sdělení atd.

Proč je to potřeba?

Tlačítka obvykle směřují do objednávkového formuláře, který umožní zákazníkovi objednat službu, případně zjistit více informací.

Někdy jsou však weby pouze prezentační, takže call to action prvky pro Vás nemají význam. Nebo byste naopak kapacitně nezvládali na konverzi zákazníků adekvátně reagovat. Neváhejte proto sdělit, jaký účel potřebujete, aby call to action prvky plnily.

WWW Studio

FAQ Tvorba webu

Grafický návrh webu obsahuje kompletní zpracování grafického designu celého webu, grafický návrh 3 typových stránek homepage, základní grafický styl pro další stránky, návrh bannerů a doprovodných symbolů, přehled fotografií, produktů a výrobků, úprava zaslaných podkladů a velikosti fotografií, úprava velikosti a barevnosti logotypů. Více informací dostáváte v úvodním e-mailu.

Interaktivními prvky jsou myšleny dynamické efekty na webu - např. grafika, tlačítka a obrázky reagující na Váš pohyb myši. Patří sem různé vyjížděcí pop-up prvky, počítadla a další vychytávky. Pokud je web dynamický, vytváří interakci s návštěvníkem (UX - User Experience ), která pozitivně ovlivňuje délku setrvání návštěvníka na webu a zvyšuje jeho zájem. A tím i pravděpodobnost konverze návštěvníka na zákazníka.

Dnešní doba je charakteristická neustálým zrychlováním. Jistě nám dáte za pravdu, že málokdo z nás má čas a prostor na pročítání předlouhých odstavců. Hlavním úkolem infografiky je usnadnit čtenářům pojmout různé druhy informací. Použitím vizuálně zajímavých prvků, zvýrazněním a postupným dávkováním informací umožňuje infografika upozornit na ty nejdůležitější informace tak, aby si jich každý všimnul a zapamatoval.

O co jde?

Díky službám Google Maps Vám nabízíme možnost vytvoření vlastní Google mapy, která bude odpovídat grafickému a barevnému řešení Vašeho nového webu. Mapy, kromě přizpůsobení vzhledu, dále umožňují i umístění interaktivních bodů na mapě.

Například lze pomocí různých ikonek vyznačit na mapě Vaše zákazníky, partnery, dodavatele apod. Body zájmu na mapě se vkládají pomocí GPS bodů, můžete tak označit naprosto přesná místa. Například sídlo Vaší firmy.

O co jde?

Call to action prvky - tedy tlačítka "Mám zájem o" a "Chci" jsou nejdůležitějšími nástroji pro vytvoření zákaznické konverze. A tedy i hlavním smyslem při tvorbě nového webu. Aby byla tlačítka funkční a co nejefektněji plnila svůj účel - velmi záleží na jejich barevnosti, kontrastu k pozadí, umístění, sdělení atd.

Proč je to potřeba?

Tlačítka obvykle směřují do objednávkového formuláře, který umožní zákazníkovi objednat službu, případně zjistit více informací.

Někdy jsou však weby pouze prezentační, takže call to action prvky pro Vás nemají význam. Nebo byste naopak kapacitně nezvládali na konverzi zákazníků adekvátně reagovat. Neváhejte proto sdělit, jaký účel potřebujete, aby call to action prvky plnily.

Responzivní design zaručuje optimalizované zobrazení webových stránek na různých zařízeních (mobilní telefony, tablety aj.) S responzivním designem se musí počítat již u grafického návrhu webu, kde se určí prioritní elementy k zobrazení na menších obrazovkách.

Co je to redakční systém?

Redakční systém je software, který slouží pro správu obsahu a tvorbu webových stránek nebo blogu. Redakční systémy se používají taktéž pro správu příspěvků, diskusí , produktů, dokumentů, komentářů, pro publikování obrázků nebo videí, případně lze v rámci redakčního systému určovat práva jednotlivým uživatelům.

Součástí našich webů může být redakční systém, který slouží ke snadné správě obsahu a struktury webu. Systém je navržen s ohledem na snadné a intuitivní ovládání, proto i počítačový laik dokáže se systémem pracovat.

Jelikož se jedná o software vyvinutý našimi programátory, jsme schopni CMS upravit a přizpůsobit Vašim požadavkům.

Video návod jak používat redakční systém zde.

Možnosti redakčního systému

  • přihlášení na základě jména a hesla / změna a nastavení
  • účet pro samostatného uživatele (jméno+heslo - možnost změny)
  • kompletní editace menu + obsahu stránek včetně kontaktů
  • přehled kategorií – zobrazení – přehled – úprava
  • přehled produktů a výrobků – zobrazení – přehled – úprava
  • vkládání vlastního obsahu, obrázků, dokumentů a odkazů na stránky
  • kontaktní formulář - kompletní přehled vložených dotazů
  • vkládání novinek / aktualit / články
  • FAQ / diskuse

Jak to funguje?

Úspěšně jsme vytvořili a optimalizovali desítky jazykových mutací pro světové vyhledávače v angličtině, němčině, ruštině, francouzštině, italštině a dalších jazycích světa.

Jazykové mutace vytváříme na samostatné doméně. Např.: http://www.xyz.com/ Včetně překlopení redakčního systému s kompletní funkčností a úpravou zdrojového kódu ( i URL adres) pro daný jazyk.

Z hlediska zpracování zakázky je postup následující: vytvoření kompletního webu v jednom jazyce, spuštění webu, následné vytvoření jazykykových mutací, vzájemné propojení všech webů.

Proč vlastní domény?

  • Pro každou jazykovou mutaci je potřeba objednat a zaplatit vlastní doménu a webhosting.
  • Hlavní výhodou je možnost SEO optimalizace pro zahraniční trhy a kompletní supervize nad obsahem. Níže uvádíme několik příkladů pro představu:
  • Japonsko - Yahoo.jp
  • Čína - Baidu.com
  • Rusko - Yandex.ru
  • Itálie - Libero.it
  • Slovensko - Zoznam.sk
  • Německo - Google.de

Co nabízíme?

Používáte k propagaci na internetu sociální sítě? Pokud máte založené profily, nabízíme Vám možnost propojení webu s Vašimi účty.

Pokud sociální sítě aktivně nepoužíváte, ale máte zájem o propojení...
Standardně Vám v rámci této služby nabízíme založení firemního facebookového účtu se základním nastavením stránky a naplněním obsahu v grafickém stylu nového webu = úvodní obrázek, profilový obrázek a několik příspěvků.*

Nezabýváme se tvorbou obsahu na sociálních sítích

*V případě zájmu o aktivní používání Vašeho firemního profilu na Facebooku nastavíme správcem účtu oprávněnou osobu z Vaší firmy - následný obsah si již můžete přidávat a spravovat sami.

Co to je?

Sledovací kód Google Analytics umožňuje analyzovat chování návštěvníků a jejich pohyb, délku setrvání na webu atd. Pomocí Google Analytics můžete také sledovat nárůst návštěvnosti související s novým webem a SEO optimalizací.

Jak to funguje?

Pokud již máte existující web s vlastní doménou, pravděpodobně již máte také založený Google Analytics účet a Váš sledovací kód měří návštěvnost a chování zákazníků na webu. V rámci redesignu stávajícího webu je zajištěno plynulé pokračování tohoto měření.

V případě zcela nového webu (na nově vzniklé doméně) dojde k založení nového Google Analytics účtu a nahrání sledovacího kódu na stránky webu. Vy sami určíte, kdo budou osoby s oprávněným přístupem k tomuto účtu.

UX (user experience)

Co je součástí?

  • analýza cílové skupiny
  • analýza uživatelské zkušenosti
  • analýza identity firmy/produktu
  • analýza daného odvětví a konkurence

UI (user interface)

Co je součástí?

  • záruka souladu mezi funkčností a designem
  • navržení přehledné orientace a struktury
  • analýza pohybu návštěvníků na webu
  • analýza responsivního zobrazení
  • dosažení konverzních cílů