CORPORATE IDENTITY

LINDNER

září 2016 / VIZUÁLNÍ IDENTITA
V návaznosti na nové logo jsme pro německou slévárenskou firmu Lindner Guss &…

MIRAWOOD

leden 2016 / VIZUÁLNÍ IDENTITA
Na začátku všeho byl logotyp... Ale protože společnost Mirawood se toho nebojí, tak jsme pro…

BENTWOOD

září 2016 / VIZUÁLNÍ IDENTITA
V návaznosti na nové logo jsme pro  firmu Bentwood vytvořili také moderní vizuální…

VIVIDLEGAL

září 2016 / VIZUÁLNÍ IDENTITA
Tvorba corporate identity pro mladou a dynamickou advokátní kancelář Vivid Legal sídlící na…

COLONNADE

říjen 2016 / VIZUÁLNÍ IDENTITA
V návaznosti na vytvoření loga pojišťovny Colonnade jsme jim dále…

KNESPL it

září 2016 / VIZUÁLNÍ IDENTITA
V návaznosti na nové logo jsme pro švýcarskou společnost Knespl IT vytvořili také…

FARMÁŘI

březen 2016 / VIZUÁLNÍ IDENTITA
V návaznosti na nové logo jsme producentům farmářských výrobků Farmáři vytvořili…

ROBERTSON & BLUMS

září 2016 / VIZUÁLNÍ IDENTITA
V návaznosti na nové logo jsme pro mezinárodní firmu Robertson & Blums…
Chci cenovou nabídku
Jméno a příjmení
Společnost
Telefon
E-mail
Dotaz
Napište číslicemi "třidvajedna"

VYTVOŘENÍ CORPORATE IDENTITY


Cílem corporate identity je vytvoření grafického motivu (designu), který bude použitelný pro veškeré tiskové materiály tak, aby došlo k sjednocení vizuální komunikace.

Do corporate identity řadíme všechny vnitro firemní i marketingové materiály od vizitek, polepů, až po webové stránky a online prezetace. Systematické používání vizuální komunikace působí na klienty i zaměstnance uceleně a zaručuje tím jednotné vystupování, které buduje
profesionální image a důvěryhodnost služeb i produktů.


 

- zpracování 3 grafických návrhů od od týmu designérů
- vizualizace vybraného motivu na dopisním papíru a vizitce
- konzultace s klientem
- rozpracování vybraného návrhu
- 3 kola korektur (úpravy barevnosti a rozložení prvků)
- definice firemního písma (fontů)
- dokončení vybraného návrhu do finálního stavu
- licence k výhradnímu užití
- export a výstupní formát CI do formátu ai, pdf, eps, png, jpg
 

Cena corporate identity Vám bude po vyžádání zaslána emailem.

 
CHCI ZASLAT CENOVOU NABÍDKU


 

DESIGN MANUÁL


Design manuál je především prvním krokem k systematickému budování jednotného vizuálního stylu. Správné používání loga a corporate identity působí na klienty i zaměstnance uceleně a zaručuje tím jednotné vystupování, které buduje profesionální image a důvěryhodnost služeb i produktů.

OBSAH DESIGN MANUÁLU:

• úvodní část
• pravidla pro užívání corporate identity
• aplikace motivu
• definice firemního písma / zástupné písmo
• definice firemní barevnosti CMYK, PANTONE, RGB
• popis tvorby firemních tiskovin a aplikování motivu

- vizitka / aplikace dalšího jména
- dopisní papír / sloha / brožura / obálka
- e-mailový podpis / aplikace dalšího jména
- faktura / smlouva
- šablona word / šablona PowerPoint
- taška / razítko / vlajka
- označení budovy / značení orientačního systému
- polep vozového parku
- potisk firemní košile / trička