Tvoříme
profesionální loga

Vše
Tvorba loga
Vizuální identita
Firemní tiskoviny
Obalový design
Grafický návrh webu
Jednotný vizuální styl institutu SYRI

Jednotný vizuální styl institutu SYRI

Národní institut pro výzkum socioekonomických dopadů nemocí a systémových rizik – krátce SYRI je postaven na posílení vzájemných vazeb a vědeckých spoluprací.
Návrh firemního grafického stylu ZEZ SILKO

Návrh firemního grafického
stylu ZEZ SILKO

V roce 2020 uplynulo již 90 let, po které firma ZEZ SILKO poskytuje své výrobky a služby zákazníkům. Toto významné výročí bylo spojeno s novou firemní identitou..
Design obalu TIMPEX

Design obalu TIMPEX

Čistý design obalů produktů firmy Timpex určených výhradně na německý trh. Automatická regulace hoření zajišťuje optimální průběh hoření tzn. snižuje obsah škodlivých emisí vypouštěných do ovzduší a znatelně zvyšuje účinnost hoření. Díky tomu šetří palivo. Při počtu 10 000 instalovaných regulací hoření nemusí být pokáceno 1 060 stromů, což…
Firemní katalog Aventics

Firemní katalog Aventics

Aventics je výrobcem pneumatických komponentů a systémů se závody v německém Laatzenu, Bonneville, Francii, Lexington, USA, Eger, Maďarsku a Changzhou, Číně.
Redesign firemního loga ZEZ SILKO

Redesign firemního loga
ZEZ SILKO

U příležitosti výročí 90 let výroby kondenzátorů v ČR představila společnost ZEZ SILKO nové logo a novou grafickou identitu firmy. Tato významná změna vizuální prezentace byla doprovázena spuštěním nových firemních webových stránek.
Logo pro studio DARA DESIGN

Logo pro studio
DARA DESIGN

Modernizace loga pro designové a interiérové studio DARA DESIGN, které působí na trhu od roku 2010, zahrnovala komplexní přístup k vytvoření jednotného vizuálního stylu.
Grafický návrh obalu CBD oleje

Grafický návrh obalu CBD oleje

Obalový design olejů značky CBDians v minimalistickém pojetí. V léčitelských tradicích mnoha kultur měly rostliny odedávna důležitou roli. Starověké civilizace používaly rostliny a jejich extrakty v léčbě a prevenci nejrůznějších onemocnění. Není tak náhodou, že je v našem logu vyobrazen symbol indiána. Indiáni jsou totiž…
Obalový design čokolády VITALO

Obalový design čokolády VITALO

Milujeme čokoládu a proto byla příprava nového obalového designu srdcovou záležitostí. Vitalo do…
Obalový design Crystalite Bohemia

Obalový design
Crystalite Bohemia

Originální a moderní obalový design - desítky obalů, stovky fotek a tisíce hodin.... Společnost Crystalite Bohemia s. r. o.
Jednotný vizuální styl pojišťovna Colonnade

Jednotný vizuální styl pojišťovna Colonnade

Colonnade je novým, ale silným hráčem s bohatými zkušenostmi na poli pojišťovnictví v celém regionu střední a východní Evropy.
Grafický návrhonepage webu

Grafický návrh
onepage webu

Grafický návrh nového ONEPAGE WEBU v pozitivních barvách veterinární kliniky ANIMED, která se…
Výběrové řízení vizuální identity

Výběrové řízení
vizuální identity

Účastnili jsme se výběrového řízení na dodavatele nového loga a vizuální identity pro město Ústí nad Labem. Město sevřené v údolí Labe nabízí spousty zajímavých cestovatelských zážitků. 
Vytvoření značky Lifeliqe

Vytvoření značky Lifeliqe

Grafický návrh nové značky společnosti LIFELIQE pro zahraniční trh, která se zaměřuje se na školení a výukové programy v 3D prostředí.
Vytvoření loga národního institutu

Vytvoření loga
národního institutu

Vytvořili jsem novou vizuální identitu národního institutu pro výzkum socioekonomických dopadů nemocí a systémových rizik – krátce SYRI, který je postaven na posílení vzájemných vazeb a vědeckých spoluprací.
Logotyp bazénové chemie PWS

Logotyp bazénové chemie PWS

Návrh logotypu bazénové chemie PWS od společnosti Techneco Praha s.r.o., který jsme dále společně s novou korporátní identitou implementovali na stávající produty a novou webovou prezentaci.
Grafická identita Městské nemocnice

Grafická identita Městské nemocnice

Vytvořili jsem nový logotyp včetně vizuální identity pro Městskou nemocnici následné péče – také MNNP, která je zdravotnickým zařízením lůžkové a ambulantní péče.
Modernizace vizuální identity VITALO

Modernizace vizuální identity VITALO

Milujeme čokoládu a proto byla příprava nové vizuální identity srdcovou záležitostí. Vitalo do…
Prezentační brožura J. JINDRA

Prezentační brožura
J. JINDRA

Společně s návrhem nové vizuální identity jsme modernizovali firemní brožury.

J. JINDRA s.r.o. je specializovaná kovárna dodávající zápustkové výkovky ze slitin mědi a hliníku. Dodává výkovky i obrobené díly vyrobené na míru včetně povrchových úprav. Jejich know-how se opírá o stálý tým pracovníků a špičkové technické…
Návrh corporate identityDARA DESIGN

Návrh corporate identity
DARA DESIGN

Modernizace a sjednocení corporate identity interiérového a koupelnového studia DARA DESIGN.
Technické listy ZEZ SILKO

Technické listy ZEZ SILKO

Společnost ZEZ SILKO, s.r.o. je předním výrobcem výkonových kondenzátorů, kompenzačních a filtračně kompenzačních zařízení NN a VN v ČR.Zajišťuje komplexní služby související s kompenzací účiníku včetně změření parametrů v síti, zpracování projektů, výrobu a uvedení zařízení do provozu.
Produktový katalog CLEARVIEW

Produktový katalog CLEARVIEW

Společnost CLEARVIEW, která je britským výrobcem krbových kamen v tradičním stylu, nám zadala…
Corporate identity bazénové chemie PWS

Corporate identity
bazénové chemie PWS

Grafický návrh a implementace nové vizuální identity značky PWS bazénové chemie. Vibrantní barevnost a minimalistické pojetí, které vždy ve svém obchodě dobře naleznete.
Firemní identita Verdian

Firemní identita Verdian

Vytvořili jsme novou vizuální identitu pro advokátní kancelář Verdian.
Identita Nemocnice následné péče

Identita Nemocnice následné péče

Pro pražské zdravotnické zařízení lůžkové a ambulantní péče jsme vytvořili jednotný vizuální styl. Pro Městskou nemocnici následné péče jsme vytvořili vizuální identitu, navrhli logotyp i zbrusu nové webové stránky.
Produktové katalogy AZP

Produktové katalogy AZP

Společnost AZP působí na českém trhu již 25 let v oboru inteligentní, automatizované a komfortní sanitární nerezové techniky. Zaměřuje se na konkrétní potřeby zákazníků, ke kterým přistupuje vždy individuálně, aby společně našli nejlepší možné řešení pro splnění všech požadavků. V současné době spolupracuje se stovkami klientů z řad…
Produktové logo čokolády VITALO

Produktové logo
čokolády VITALO

Koncept pro nové logo čokoládovny, který klade důraz na propojení mezi místem výroby a úzkou spoluprací s vývojovým střediskem, představuje harmonické spojení tradice a inovace.
Grafický návrh internetového portálu

Grafický návrh
internetového portálu

Pro cestovní kancelář Livingsotne jsme vytvořili grafický návrh nového internetového portálu. S…
Grafický návrh  eshopu Prabos

Grafický návrh
eshopu Prabos

Společnost Prabos plus a.s. je český výrobce obuvi s tradicí sahající až do roku 1860. Specializují se nejenom na pracovní, armádní a loveckou obuv.
Grafický návrheshopu VINOLOGIE

Grafický návrh
eshopu VINOLOGIE

Vytyčili jsme si nemalý cíl. Vybrat pro vás ta nejlepší moravská vína a poskytnout k nim špičkový servis.
Grafický návrh osobního webu

Grafický návrh
osobního webu

Krásná zakázka, která nám dělala radost - nekompromisní grafický návrh webu pro akrobatického letce Marka Hýku - Létám bez limitů.
Grafický návrhklubového fanshopu

Grafický návrh
klubového fanshopu

Ve spolupráci se společností Benefit CZ, s. r. o. jsme vytvořili grafický návrh nového klubového…
Grafický design HR  firemního webu Kentico

Grafický design HR
firemního webu Kentico

Kentico je česká IT firma, která vytváří dva skvělé produkty, které využívají firmy po celém světě pro své online podnikání.
Grafický návrh webu PWS

Grafický návrh webu PWS

Vytvořili jsme grafický návrh webu nabízející produktovou řadu PWS pro čištění bazénů. U toho jsme však nezůstali. Pro společnost Techneco Praha jsme navrhli i nový jednotný firemní styl, nový logotyp a především pak obalový design, který jim pomohl odlišit se od konkurence.
Grafický návrh firemního webu cestovní kanceláře

Grafický návrh firemního webu cestovní kanceláře

Po velice příjemné spolupráci jsme do světa vypustili grafické návrhy webu.  
CK Viva Travel (dovolená-na-přání s.r.o.) je specializovaná cestovní kancelář, která se orientuje na exotické destinace na míru. Cestovní kancelář vznikla v roce 2009, kdy jsem využil vlastních zkušeností s dlouholetým životem v Austrálii…
Design produktové řady PWS

Design produktové
řady PWS

Zářivé barvy, minimalistické pojetí a značka založená na silném logotypu - právě to z řady PWS dělá produkt, který vždy ve svém obchodě dobře naleznete.
Vytvoření nového loga pro pojišťovnu

Vytvoření nového loga pro pojišťovnu

Colonnade je novým, ale silným hráčem s bohatými zkušenostmi na poli pojišťovnictví v celém regionu…
Grafický návrh eshopuiMi Partner

Grafický návrh eshopu
iMi Partner

Pro iMi Partner, a.s. jsme vytvořili grafický návrh internetového obchodu. Společnost exportuje své reklamní předměty do 28 zemí na 5 světadílech.
Logo pro technologickou společnost SVS FEM

Logo pro technologickou společnost SVS FEM

Vytvořili jsme nové firemní logo pro SVS FEM s.r.o., která se od roku 1991 specializuje na výpočty metodou konečných prvků. Od roku 1992 firma působí jako ANSYS Channel Partner pro Českou republiku a Slovensko.
Technický manuál Regutec

Technický manuál Regutec

Předmětem činnosti se od počátku stala výroba pryžových výrobků lisovaných z rozdrcených ojetých…
 Vizuál pro advokátní kancelář VIVID LEGAL

Vizuál pro advokátní
kancelář VIVID LEGAL

Grafický vizuální styl pro mladou a dynamickou advokátní kancelář VIVID LEGAL.
Vytvoření loga Knotek reality

Vytvoření loga
Knotek reality

Naše práce zahrnuje návrh vizuální identity, se zvláštním důrazem na tvorbu logotypu, který reflektuje exkluzivitu a vysokou kvalitu služeb klienta, který se již od roku 2004 specializuje na náročné projekty a prémiové nemovitosti.
Vytvoření firemníhostylu Lindner

Vytvoření firemního
stylu Lindner

V návaznosti na nové logo jsme pro německou slévárenskou firmu Lindner Guss & Maschinenteile s.r.o. vytvořili také komplexní vizuální styl vycházející z navrženého logotypu.
Návrh pivní etikety

Návrh pivní etikety

Vytvořili jsme nový koncept obalů pro světového výrobce piva
Grafický návrhbalení výrobku

Grafický návrh
balení výrobku

Floor for living je výrobce luxusníh podlah, pro kterého jsme redesignovali obalový design. Redesign vznikl včetně nového loga.
Tvorba loga začíná podrobnou analýzou cílové skupiny a končí finálním předáním kompletní dokumentace včetně všech výstupních formátů pro snadnou práci s logem (logo manuálem). Specializueme se na tvorbu a modernizaci firemních a produktových značek, které vynikají svojí jednoduchostí, elegancí a minimalismem. Hlavní důraz klademe na důvěryhodnost a eleganci. Cena vytvoření nového loga (logotypu) vychází především z rozsahu a Vašich požadavků, které je potřeba definovat. Hlavním faktorem při určení konečné ceny je počet požadovaných návrhů, časová náročnost na jejich vytvoření a především počet grafiků, kteří se budou zakázce věnovat. Grafický návrh nové značky je časově náročnější záležitost a termín realizace se pohybuje do 14 dní. Pokud budete s naší prací spokojeni můžeme se společně pustit do další fáze, kterou je vytvoření jednotné vizuální identity.

Postup realizace
tvorba nového loga

 

Pro bližší představu o průběhu spolupráce si Vám dovolujeme rozepsat jednotlivé kroky, které vychází z letité zkušenosti při vytváření nového loga.


Proto, abychom pro Vás vytvořili perfektní logo a sjednotili vizuální styl, je nutné dodržet jednotlivé na sebe navazující kroky a především sjednotit co nejvíce podkladů týkajících se firmy, produktů, služeb a všech potřebných informací.

 

Fáze 1 - Příprava

Spolupráce

Celým procesem spolupráce Vás bude provázet náš projektový manažer, který zajistí hladký průběh realizace. Kompletní realizaci nového loga a vizuální identity s Vámi probere na osobní schůzce nebo formou konferenčního hovoru.

Zadání projektu

Upřesníte nám svoje požadavky a řeknete nám, co od nového loga očekáváte. My navrhneme ideální řešení. Domluvíme se tak na rozsahu a technickém řešení.

Cenová nabídka

Jakmile se společně dohodneme na rozsahu zakázky bude Vám obratem zaslána cenová nabídka s termínem realizace. Cena nového loga se odvíjí od náročnosti (počtu návrhů, korektur a celkového počtu grafiků, kteří se zakázce věnují). Dalším ukazatelem ceny je rozsah předaných manuálů a příprava podkladů pro registraci ochranné známky loga.

Smlouva o dílo

Po odsouhlasení cenové nabídky Vám zašleme návrh smlouvy o dílo včetně příloh obsahující specifikaci díla, časový harmonogram, jednotlivé termíny a technickou specifikaci.

Termín realizace

Standardně jsou termíny pro vytvoření nové vizuální identity nastaveny následovně: 

- analýza projektu (4 dny)
- ruční náčrty symbolu loga (3 dny)
- vektorizace symbolů (2 dny)
- výběr vhodné typografie (4 dny)
- interní konzultace týmu (2 dny)
- rozpracování grafických návrhů (4 dny)
- příprava prezentace (2 dny)
- odeslání prezentace
- korektury a zapracování zpětné vazby (3 dny)
- příprava k předání dokumentace (3 dny)

*Uvedené jsou pracovní dny.

Fakturace 1/3

Při podpisu smlouvy Vám bude automaticky vygenerována proforma faktura ve výši 1/3 z celkové částky projektu. Dnem úhrady startuje realizace projektu. Tato částka slouží i jako skicovné v případě výběrového řízení.

2. FÁZE Realizace

Zadání projektu do 321 INTRA

Kompletní komunikace i jednotlivé termíny jsou detailně archivovány v našem projektovém systému, ke kterému máte neustálý přístup. Prostřednictvím intranetového systému můžete s námi komunikovat, sdílet podklady a zadávat jednotlivé korektury.

Podklady / dotazník

Základem úspěšné realizace každého projektu je shromáždění všech potřebných informací o Vaší společnosti, mezi které patří definice cílové skupiny, konkurence a působnosti. Pokud budete cítit potřebu některé body blíže specifikovat zašleme Vám projektový dotazník.

Analýza V návaznosti na předání podkladů se pustíme do podrobné analýzy projektu. Obvykle se zaměřujeme na:

- analýza podkladů / rozsahu
- analýza firemních služeb a produktů
- analýza cílové skupiny
- analýza konkurence
Ruční náčrty Tvorbu loga zpravidla začínáme ručními náčrty symbolu loga.
Vektorizace loga do křivek

Dalším krokem je vektorizace symbolů.

Typografie

Kromě velikosti znaku se zaměřujeme na další charakteristiky, které odlišují různá písma. Záleží na použitém písmu, ale také na tloušťce, sklonu a šířce znaku.

Interní korektury

Při výběru vhodné typografie a interních korekturách týmu s art directorem rozpracujeme grafické návrhy nového loga.

Prezentace

Prezentace probíhá dle dohody osobní schůzkou, případně interaktivní prezentací v PDF.

Korektury

Korektury a zapracování zpětné vazby z Vaší strany.

Fakturace

Pokud jste s koncepcí a finálním výstupem spokojeni, vystavujeme konečnou fakturu.

Fáze 3 - Předání

Předání

Obdržíte od nás kompletní balíček veškerých formátů nového loga (ai, pdf, eps, png, jpg). Součástí je předání licence výhradního užití a příprava podkladů pro žádost o registraci ochranné známky a základní logo manuál, který obsahuje definice barevnosti CMYK, PANTONE, RGB, černobílá varianta, ochranná zóna)

Kompletní data jsou předána na FLASH USB disku.

Registrace loga Cena zahrnuje kompletní vytvoření loga včetně registrace do světové logobanky Brands of the World™ a návrh odvozených dvou variant loga, návrh logotypu včetně dovětku (claimu) a přípravy podkladů pro registraci ochranné známky.
Příprava manuálů Logo manuál definuje základní varianty použití loga, barevnost, písmo a veškeré možnosti manipulace a koordinace se značkou. Slouží pro přesnější komunikaci nejen v rámci firmy, ale pro externí dodavatele reklamy či reklamní agentury. Udržuje tak přesné povědomí o značce ve vztahu k zákazníkům.

Design manuál je především prvním krokem k systematickému budování jednotného vizuálního stylu. Správné používání loga a corporate identity působí na klienty i zaměstnance uceleně a zaručuje tím jednotné vystupování, které buduje profesionální image a důvěryhodnost služeb i produktů.

Unie grafického designu ČR


Od roku 2014 jsme členové Unie grafického designu ČR (profesní sdružení grafických designérů a typografů České republiky), jelikož nám není lhostejná budoucnost našeho oboru.

UGD aktivně propaguje grafický design a principy zdravé spolupráce mezi designéry a jejich klienty. Pomocí přednášek, seminářů a článků v tisku a na internetu se dělí o své zkušenosti, názory a o informace, aktivně vstupuje do diskusí o dalším směřování naší profese.

Účastníme se debat o oborových výběrových řízeních a veřejných soutěžích a nabízíme pomocnou ruku při jejich organizování, ať už prostřednictvím osvětových článků, nebo přímých konzultací se zadavateli, kteří se na nás obracejí.


Služby grafického studia


Jsme grafické studio a digitální agentura, která pomáhá firmám udržet tempo s inovacemi v digitální komunikaci a grafickém designu. Specializujeme se na tvorbu logotypů, vytvoření vizuální identity a přípravu firemních tiskovin, jako jsou katalogy, brožury a výroční zprávy. 

Jsme odborníci na marketingovou komunikaci se stávajícími i novými zákazníky včetně strategického plánování. Podíleli jsme se na stovkách projektů pro více, jako 350 zákazníků. Při realizaci nového projektu neděláme rozdíl mezi velkým a malým klientem. Jsme hrdí na to, že můžeme pracovat pro značky, které tu byly i za našich dědů a dávat tvář těm, které tu budou i po nás.

  • Marketingové poradenství
  • Registrace ochranné známky
  • Předtisková příprava
  • Výroba a zajištění produkce
  • Příprava manuálů
  • Profesionální překlady
  • Právní poradenství